یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد و نماینده مجلس خبرگان از مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان ایشان دعوت کردند.

به گزارش یزدفردا: در پیام آیت الله محمدرضا ناصری، مهران فاطمی و آیت الله ابوالقاسم وافی بدین مناسبت آمده است: 

سانحه جانکاه و خسارت بار سقوط بالگرد، مقارن با ولادت حضرت ثامن الائمه (ع) که منجر به شهادت رئیس جمهور خستگی ناپذیر، شهید آیت ا... رئیسی رضوان الله علیه و سایر شهدای این حادثه غمبار گردید، دل‌های آحاد مردم و امت اسلامی را در اندوهی عمیق فرو برد. 
 
عالم مجاهد و خادم الرضا (ع) شهید آیت ا... رئیسی (ره)، آن یار وفادار، دیرین و بی ادعای امام و رهبری که سراسر عمر بارکتش تنها در مسیر خدمتی الهی و فداکارانه به اسلام و مسلمین صرف شد، همواره مورد تفقد و عنایت خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بود و دولت تحت هدایت مدبرانه این شخصیت فرزانه، جز در مسیر بالندگی و پیشرفت اسلام و انقلاب و حرکت کشور به سمت قله‌های عزت و افتخار گام بر نداشت که تشییع پیکر بی‌نظیر و باشکوه مطهر ایشان و سایر شهدای خدمت توسط آحاد مردم قدرشناس ایران اسلامی، در شهر‌های تبریز، قم و تهران نشانه روشنی از ارتباط قلبی و عمیق و خدمتگزاری متواضعانه و خستگی ناپذیر این شهید جمهور برای مردم بود. 

اینجانبان ضمن تسلیت مجدد این ضایعه تلخ و دردناک، از آحاد مردم قدرشناس، ولایتمدار و عزادار دارالعباده و دارالعلم استان یزد دعوت می‌نماییم تا با حضور باشکوه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سید الشهدای خدمت و شهیدان همسفرش که راس ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه ۳ خرداد مصادف با سالروز حماسه الهی آزادسازی خرمشهر در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود، بار دیگر با آرمان متعالی این شهید و خادم فداکار خویش و تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر حماسه آزادسازی خرمشهر تجدید میثاقی دوباره نمایند. 

درود خدا بر آن عزیز سفر کرده و اجداد طاهرینش و همسفران وارسته اش باد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا